wtorek, 30 grudnia 2014

Truuu


21 komentarzy:

  1. ale za to w jakże doborowym towarzystwie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bracia, lepiej z Wami utracić rok niż z innymi odnaleźć.

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja wylądowałem w szpitalu na nerki. A miałem być nieśmiertelny. Oszukali mnie, banda decydentów. Sypiemy się Panowie, ale jak to stwierdził kolega wyżej- z Wami warto. Pozdrawiam, nie dawajcie się... zbyt szybko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wy narzekacie na Sylwestra? Ja mam w Nowy Rok urodziny!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przed nami nowy rok, tak zaskakujący, że włos się na głowie jeży.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nienawidzę końca roku... Nienawidziłem, nienawidzę i będę nienawidził. A wiecie za co? Dokładnie za to, co na tej kartinie Autor umieścił.

    Ale fakt, towarzystwo jest pierwsza klasa. :) Wasze zdrowie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozytyw w tym taki że, wszyscy są razem. Nikogo nie zabrakło. Żal samotnych i singli którzy nie mają nijakiego towarzystwa nawet, gdyby chcieli. Świeczek coraz więcej kupujemy.

      Usuń
  7. Obyśmy za rok mieli ponownie okazję do dokładnie takich samych przemyśleń!:)
    I za to również dzisiaj wypiję!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolejny rok rosnącego deficytu w bilansie anabolizm - katabolizm, panowie. Jeżeli czujecie, że Wasze życie przyspiesza - to dlatego, że już jest z górki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Jeżeli czujecie, że Wasze życie przyspiesza - to dlatego, że już jest z górki."

      Następny, który mnie pocieszył...

      Usuń
  9. Cyt. z pamiętnika: "Kochane życie, kiedy pytałem, czy może być gorzej - to było pytanie retoryczne, a nie wyzwanie !! "
    Proszę o niezapisywanie 'nieprzemyślanych myśli' ;D)))
    No to - truuu.....

    OdpowiedzUsuń
  10. No ciekawe ciekawe :D Niezły blog :) zostanę na dłuzej zaobserwowałąm :D http://asiaa-asia01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. "Truuu.... " ma spore szanse na się upotocznienie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. heh
    taki życiowy post- chociaz w moim wieku to raczej smutne strwierdzenie ^^

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Rok za rokiem leci i tak się czas do śmierci zbliża..

    OdpowiedzUsuń
  14. ale trzeba optymistycznie patrzeć w przyszłośc : )

    OdpowiedzUsuń
  15. Lata mijają, czas leci i coraz bliżej do grobu..

    OdpowiedzUsuń
  16. To co było już n ie wróci;p

    OdpowiedzUsuń